Wednesday 19 March 2014

Shopping at Polymart@Puchong Prima

                        Shopping at Polymart@Puchong Prima
                            

ASSALAMUALAIKUM...
Terima kasih kerana melawat blog saya..
Kali ini saya ingin memperkenalkan anda dengan kedai favourite saya.. POLYMART@PUCHONG PRIMA.. ia sebuah kedai yang membekalkan barang2 plastik dan bahan2 bakeri... bertempat di : 
Bake @ Polymart, Puchong
No 18  Jalan Prima 5/5
Taman Puchong Prima
Puchong 47100 Selangor

Saya memang berminat dengan hobi membuat kuih, kek cawan, kek, biskut, muffin, roti dan seangkatan dengannya.. tapi saya baru saja nak bermula dari asas :-) Pertama kali saya menjejakkan kaki di sini.. rasa sangat seronok.. begitu banyak barang kelengkapan untuk membuat kek, biskut, kuih dan lain2 lagi.. bermula dari bahan2 asas, peralatan, hingga ke pembungkusan produk semua ada dijual di sini.. 

Ini antara barang2 yang saya beli di sini.. harap dengan info ini dapat sedikit sebanyak membantu anda berbelanja dengan bijak!! nak boronggggg pun boleh.. hehehe


1) BLUEBERRY MUFFIN MIX (500g) RM8.50

2) PAPER PORTION CUP RM3++

 
3) HEART-SHAPED BISCUIT CUTTER (3's) RM2.30


4) STRAWBERRY CHIP (50g) RM2.90

5) CPP BAG 6X9 (500g) RM8.50

6) TWIST TIE RM3.30

7) NON STICK LOOSE BOTTOM 
PAN 7'' RM15.90

8) ALUMINIUM FOIL 25sq.ft. RM4.90

No comments:

Post a Comment